Zdalny Helpdesk.
Fachowe, przyjazne wsparcie. Szybkie.
Na zapytania odpowiadamy w ciągu 15 minut.
Nasi wykwalifikowani inżynierowie i technicy są dostępni przez telefon, e-mail i czat, aby uzyskać odpowiedzi na pytania i rozwiązane problemy – za przystępną cenę dla firm każdej wielkości.
Wygodny, opłacalny, błyskawiczny… ludzka pomoc…
Wsparcie 24/7
Ludzka pomoc, od razu!
Nie ma czekania ani opóźnień, nie wrzucamy nikogo aby testować rozwiązania sztucznej inteligencji lub automatów głosowych. Użytkownicy natychmiast łączą się z człowiekiem, który dysponuje wiedzą specjalistyczną. Jeśli tego chcesz zapewniamy dedykowaną osobę , tą którą znasz w godzinach jej pracy.
Obsługa na wiele sposobów
Rozwiązujemy problemy za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej i telefonu lub dedykowanej aplikacji zapewniając przyjazną, prostą komunikację w języku polskim oraz wykwalifikowaną kadrę. Jeśli potrzeba, z dostawcami oraz centralą firmy komunikujemy się w języku angielskim.