Zdalny Helpdesk​.
Fachowe, przyjazne wsparcie. Szybkie.​
​Na zapytania odpowiadamy w ciągu 15 minut.​

Nasi wykwalifikowani inżynierowie i technicy są dostępni przez telefon, e-mail i czat, aby uzyskać odpowiedzi na pytania i rozwiązane problemy – za przystępną cenę dla firm każdej wielkości.​

Wygodny, opłacalny, błyskawiczny… ludzka pomoc…​

Wsparcie 24/7

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz odpowiedzi w godzinach pracy, później, czy w obu przypadkach, zawsze będziemy dostępni dla Twojego zespołu.​

Ludzka pomoc, od razu!

Nie ma czekania ani opóźnień, nie wrzucamy nikogo aby testować rozwiązania sztucznej inteligencji lub automatów głosowych. Użytkownicy natychmiast łączą się z człowiekiem, który dysponuje wiedzą specjalistyczną.​ Jeśli tego chcesz zapewniamy dedykowaną osobę , tą którą znasz w godzinach jej pracy.​

Obsługa na wiele sposobów

Rozwiązujemy problemy za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej i telefonu lub dedykowanej aplikacji zapewniając przyjazną, prostą komunikację w języku polskim oraz wykwalifikowaną kadrę. ​Jeśli potrzeba, z dostawcami oraz centralą firmy komunikujemy się w języku angielskim​.

Lokalnie w Twoim biurze gdy tego potrzebujesz

Twoje potrzeby IT mogą się szybko zmieniać, a my możemy za tym nadążać. Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować nas na miejscu, jesteśmy dostępni i gotowi do wykonania zadania.​

Oddeleguj prośby o wsparcie – i skup się na swojej podstawowej działalności.​

Zwiększ produktywność

Zredukuj koszty pracy

s

Zredukuj powtarzalne incydenty